måndag 26 augusti 2013

Utveckling i förändring

Att vi kommer att bli en del av stora förändringar många gånger om innan vi kastar in handsken är bara att utgå ifrån. Tekniken och de sociala medierna har öppnat upp en helt ny och fascinerande värld. Vi involverar oss i processer och händelser som aldrig förr och inte sällan långt ifrån vår vardag. Parallellt blir vi alltmer en del av andra människors liv. Människor vi korsbefruktar tankar, idéer och livsstilar med. Behovet av att mötas ”på riktigt” blir allt större. Behovet av tillgänglighet på nya arenor ökar. Diskussioner om konkurrens avtar och byts ut mot utvecklande samarbeten med målet att nå optimala resultat. Tillsammans! Vår ambition är att MiG ska vara den optimala mötesplatsen för dig som vill vara en del av utvecklingen. Arenan för våra möten alternerar precis som temat för dem. I somras spelades det fotboll, DAM-EM på en välkänd arena, Gamla Ullevi. Där gällde målstyrt lagspel, passion, action och viljan att göra skillnad. Vi nådde inte ända fram men en bra bit på vägen. Passion, action och snyggt spel är precis lika viktigt i näringslivet som på fotbollsplan. I MiG försöker vi att tillgodose dina behov av att skapa goda affärsrelationer, inspiration och ny kunskap. Vårens seminarier med Inga-Britt Ahlenius, Janne Josefsson, Petter Stordalen och Marknadsföringens Dag är några exempel på vad vi tycker, - lyckade MiG-arrangemang. I höst lockar vi bl.a. med Konvent Framtid och Guldfrukosten då vi korar Årets Marknadsförare, Säljare och Kommunikatör.Missa inte det och alla andra spännande seminarier i höst. Välkommen till ännu en spännande och oförutsägbar höstsäsong med MiG. Kristina Cohn Linde Vd, Marknadsföreningen i Göteborg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar